Όροι Χρήσης & Επιστροφές ✔

Κατανοώντας ότι το διάβασμα τέτοιων Όρων Παροχής Υπηρεσιών συχνά παραβλέπεται η παραλείπετε, είναι σημαντικό να καθορίσουμε τι μπορείτε να περιμένετε από εμάς καθώς χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες της εταιρίας STANDARDTECH, όπως και ποιες είναι οι δικές μας προσδοκίες από εσάς.

 

Ο διαδικτυακός τόπος (αγγλ. Web site) www.standardtech.grwww.standard-tech.gr  είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) πώλησης προϊόντων και ‘’εταιρική Παρουσίαση’’ μέσω  Διαδικτύου, της εταιρείας με την επωνυμία “ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣ. ΝΙΚΟΣ”, που εδρεύει στην Αθήνα στην περιοχή Μεταμόρφωση και οδό Νίκης 13.

Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της www.standardtech.grwww.standard-tech.gr εφεξής “STANDARDTECH”, από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης.

 

Οι  Όροι Χρήσης

που ακολουθούν αντικατοπτρίζουν τους νόμους που ισχύουν για την εταιρεία μας, της υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα .

 

Πνευματικά Δικαιώματα

Το σύνολο του περιεχομένου αυτού του διαδικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδιαγραμμάτων, απεικονίσεων και βίντεο, αποτελεί αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας της εταιρίας STANDARDTECH και προστατεύεται από τις εθνικές και διεθνείς διατάξεις περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα που περιλαμβάνονται στο διαδικτυακό τόπο ανήκουν στην εταιρία STANDARDTECH ή και στους συνεργάτες και τα πρόσωπα, που έχουν συμφωνήσει να τα παραχωρήσουν ως κύριοι των σχετικών δικαιωμάτων στο διαδικτυακό τόπο STANDARDTECH, και προστατεύονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την βιομηχανική και πνευματική ιδιοκτησία.

Έργα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων που συγκαταλέγονται, στον διαδικτυακό τόπο, έχουν τεθεί καλόπιστα έπειτα από συνεργασία/συναλλαγή στα έργα αυτά αλλά κυρίως για λογούς πνευματικών δικαιωμάτων και “προώθησης” της STANDARDTECH με βάση την εργασία/συνεργασία, κοινωφελούς σκοπού ή πώλησης ή εγκατάστασης ή σχεδιασμού ή προγραμματισμού και για λόγους εμπορικής διαδικασίας και προβολής μετά από κοινή συμφωνία. Ευνόητο είναι ότι θα αφαιρεθούν, όποτε και εφόσον ζητηθεί από τους δικαιούχους και εφόσον δεν αντιτίθενται στα συμφέροντα της STANDARDTECH.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ανανεώνει η και τροποποιεί τους όρους και προϋποθέσεις συναλλαγών καθώς και τις τιμές των προσφερόμενων προϊόντων ,υποχρεούται όμως να ενημερώνει τους χρήστες της ιστοσελίδας με τον τρόπο που θα επιλέξει ,για οποιαδήποτε αλλαγή η προσθήκη στους όρους.

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και εφόσον η STANDARDTECH διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις.

Με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) ,εάν και εφόσον  χρειαστεί αναγκαίο συμφώνα με τις ανάγκες, θα επιβεβαιώσει την αποδοχή ή όχι της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας.

Αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, αυτό συμφωνείται πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της STANDARDTECH με τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη.

Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της STANDARDTECH, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα.

Η STANDARDTECH απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει/υποδείξει ο πελάτης.

H STANDARDTECH δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της STANDARDTECH όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές.

Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε τα αντιληφθεί.

Η STANDARDTECH στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία.

Ενημερώνει τον ενδιαφερόμενο πελάτη, με βάση τα τηρούμενα στοιχεία, για την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα   και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

Η STANDARDTECH παρέχει πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν" και σύμφωνα με τον κατασκευαστή .

Σε καμία περίπτωση η STANDARDTECH δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Λόγο ταχύτατων αλλαγών και  συναλλαγών η STANDARDTECH  Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, υποχρέωση να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

Σε περίπτωση που καταβληθεί από τον πελάτη ποσό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας από την πλευρά του, αλλά η εταιρεία αδυνατεί να προχωρήσει στην πώληση λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας στο επιλεγμένο είδος, τότε η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα τον πελάτη και να επιστρέψει το καταβληθέν ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει αυτός, σε οποιοδήποτε τραπεζικό ίδρυμα εντός Ελλάδος που είναι δικαιούχος ο καταθέτης.

 

 

Αγορά προϊόντων

 Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε e-mail με το οποίο θα σας ενημερώνουμε για τη λήψη της παραγγελίας στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε πάλι με e-mail για την ημερομηνία αποστολής και παράδοσης των προϊόντων που έχετε επιλέξει.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μια παραγγελία σε περίπτωση κατάργησης κάποιων προϊόντων η μη διαθεσιμότητας .

Οι τιμές των προϊόντων της ιστοσελίδας μας συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% Σε περιπτώσεις που κατά την παραγγελία τροποποιηθούν τα φυσικά χαρακτηριστικά των υπό έκθεση προϊόντων υπάρχει περίπτωση να μεταβληθεί η τιμή του ίδιου προϊόντος κατόπιν συνεννοήσεως.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης (επιστροφής)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε  εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασμένο. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο σε σφραγισμένη συσκευασία . Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία πρίν την αποστολή.

Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

 

Συναλλαγές / Απόρρητο

 Κάθε συναλλαγή μεταξύ της STANDARDTECH και οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου παραμένει απόρρητη και δεν δημοσιοποιείται, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που ο νόμος ορίζει, κατόπιν έκδοσης σχετικής απόφασης από τις αρμόδιες αρχές.

 

NEWSLETTER

 H υπηρεσία newsletter από το Δικτυακό τόπο STANDARDTECH παρέχεται σε όσους χρήστες/επισκέπτες επιθυμούν να εγγραφούν, αφού προηγουμένως συμπληρώσουν μια σχετική φόρμα με συγκεκριμένα προσωπικά στοιχεία στην ενότητα  “login” αλλά και γράφοντας το e-mail τους στην ενότητα  “Ενημερωθείτε“ του διαδικτυακού τόπου.

 Η εγγραφή στην υπηρεσία newsletter περιλαμβάνει την τακτική αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σκοπό την προώθηση νέων προϊόντων, προωθητικές κινήσεις, νέων πληροφοριών και παρουσιάσεων σχετικά με το εμπόριο, την κατασκευές, μεταφορές αλλά και προσκλήσεις σε εκδηλώσεις στις οποίες οργανώνει, υποστηρίζει ή συμμετέχει. 

Η STANDARDTECH διατηρεί αρχείο με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των παραληπτών για την αποστολή ενημερωτικών Νewsletter.

Τα στοιχεία αυτά ουδέποτε γνωστοποιούνται σε τρίτους.

Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της STANDARDTECH η εγγραφή ή όχι στη συγκεκριμένη υπηρεσία, καθώς και η ενδεχόμενη διαγραφή ενδιαφερόμενου παραλήπτη.

Ο παραλήπτης έχει το δικαίωμα της διαγραφής από τη λίστα παραληπτών ανά πάσα στιγμή. Σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος διαγραφής όπως ορίζεται από τη σχετική νομοθεσία.  Η STANDARDTECH διατηρεί το δικαίωμα αναστολής ή διακοπής των ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά πάσα στιγμή.

 

Εφαρμοστέο Δίκαιο

Κάθε διαφορά που τυχόν προκύψει μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών της ιστοσελίδας, η οποία θα αφορά την εκτέλεση, την εφαρμογή, χρήση, παρουσίαση, ερμηνεία, αντιγραφή της παρούσας ιστοσελίδας, ή γενικά τις σχέσεις των μερών που δημιουργούνται από τη παρούσα ιστοσελίδα , θα επιλύεται από τα αρμόδια Δικαστήρια των Αθηνών και θα εφαρμόζεται το Ελληνικό δίκαιο.

 

 

Επιστροφή Προϊόντων
 

 

Εξωτερικά Ελαττώματα:

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων.

Στην περίπτωση που υπάρχουν ελαττώματα δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων εντός εύλογου χρόνου από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου απράκτου του εύλογού χρόνου τεκμαίρεται ότι τα προϊόντα παρελήφθησαν σε αρίστη κατάσταση.

Η επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο.

Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της επιχείρησης όταν

  • Στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα προϊόντα.
  •  
  • Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
  •  
  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας)  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση.
  •  
  • Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση.
  •  
  • Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της επιχείρησης τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή τους.
  • Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).
  •  
  • Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της επιχείρησης είτε μέσω courier.
  •  
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την επιχείρηση, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται  με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της επιχείρησης.
  •  
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον.
  •  
  • Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την παραπάνω σύμβαση.
  •  
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  •  
  • Η επιστροφή αυτή των χρημάτων θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών  ημερών από την γνωστοποίηση και παραλαβή του επιστραφέντος εμπορεύματος από την επιχείρηση.
  •  
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της επιχείρησης:

  • Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση τους στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της επιχείρησης.
  •  
  • Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα της επιχείρησης, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, η δε επιχείρηση επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της επιχείρησης.
  •  
  • Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός έξι (6) μηνών  από την παράδοση αυτών στον πελάτη. 
  •  
  • Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  •  
  • Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου του προμηθευτή και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).
  •  
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών .
  •  
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
  •  
  • Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  •  
  • Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην επιχείρηση, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω μηχανή).
  •  
  • Πέραν των παραπάνω  επιχείρηση ευθύνεται κατά τα λοιπά σύμφωνα με αρθ. 534 επ. Α.Κ.

Δικαίωμα υπαναχώρησης 

  • Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες  και ύστερα από την αποστολή συμφωνίας διάθεσης τον προϊόντων (εάν αυτά διατίθενται πλέον αλλά  και τον χρόνο εισαγωγής η παράδοσης εάν αυτός αλλάξει λόγο ανωτέρας βίας) η οποία απαντάτε με e-mail  από την εταιρεία STANDARDTECH άμεσα και σε ώρες εργάσιμες και το ποσό δεν ξεπερνάει τα 600€ . 
  •  
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 
  •  
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
  •  
  • Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Δικαιούται όμως να ζητήσει να παρακρατηθεί και της καταβληθεί το κόστος αποστολής και επιστροφής των εμπορευμάτων- προίόντων. 
  •  
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των χρημάτων  θα γίνεται  εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την περιέλευση της δήλωσης υπαναχώρησης στην επιχείρηση  και την επιστροφή των εμπορευμάτων. 
  •  
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  •  
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε 

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.λ.π.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης.
  •  
  • Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

 

Εξυπηρέτηση μετά την πώληση -Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης:

Τα διατιθέμενα από την επιχείρηση προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας.

Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα.

Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο.

Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας ή του προμηθευτή και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)

Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή